Takizawa Hideakis 29-års födelsedag :D

Japp, ja vet att han fylld 29 år den 29 mars, men har int riktigt haft tid o ork att sätta upp dom, så här e bilder på tårtan~
wow, det speglar sej från tårtan :O
Hoppas ingen märker att de e nå småfel på tårtan...

Det var ungefär i mitten av augusti då ja fick veta om Takkii genom orthros no inu o mitt liv har nog förändrats efter det o de finns både bra o dåliga saker med de, men ja ork int far in på dom just nu.
Takkii e bara en sån person som jag inte kan hata, int för att ja sku hat nån annan i Johnnys, men ändå. Han e bara en sånde person som e sej själv, o e int rädd för att visa det. Visst har han såna saker som jag int riktit tycker om, som att han överdriver saker o e lite gammalmodig av sej, men han e som han e o ja e glad för det.
Jag e glad för att ha lärt känna honom o ja måste tacka en person för det, för utan henne skulle ja aldrig ha sett på orthros no inu o lärt känna denna vackra person vid namnet 滝沢秀明. Så jag tackar dej, heidi, för det!

Jag hoppas att han hade en jätte bra födelsedag som han firade med sina nära och kära <3

Kommentarer
Postat av: Heidi

aaw va glad ja blir! :D<3

Dina tårtor e jättefina. De va länge sen ja jo nån, ha int riktit haft tid heller :/



sv. åh jag vill också jobba! va ska ja annars hitt på å gör hela sommaren!? men jo, vi måst träffas i sommar!

haha ja antar att Summer time väcker sommarkänslor för mig för att ja ha hört på den nu flera år på sommaren XD måst väl ta å lyssna på den där takki&tsubasa-låten också ^^

2011-05-15 @ 00:30:09
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0